WITGOED

Service

Klanten krijgen is geen kunst, klanten houden wel, daarom is en blijft ons motto:

"Ouderwetse dorpsservice tegen moderne stadsprijzen!"

 

Veiligheid voorop

Onze service bij het afleveren van de apparatuur kent zijn grenzen. Er zijn een aantal zaken die de bezorgers van Vink Witgoed niet kunnen of mogen doen voor u. U kunt hierbij denken aan: boren, takelen, monteren en/of verplaatsen van een water/gaskraan of wandcontactdoos, verleggen van leidingen, etc.  

Dat wil niet zeggen dat Vink Witgoed niet helpt als er problemen zijn bij het plaatsen van apparaten maar hij laat zulke zaken uitvoeren door deskundigen (loodgieter, elektricien, meubelmaker). Hierdoor kan hij nagenoeg iedere vraag beantwoorden als het gaat om het verplaatsen, vernieuwen en aanleggen van aansluitingen voor huishoudapparatuur. Deze opdrachten worden apart geoffreerd en gefactureerd. 

Tevens kan het voorkomen dat op het moment van aflevering blijkt, dat de bezorger het bestelde product niet kan plaatsen door bijvoorbeeld een te smalle deuropening, smalle trappen of situaties waarbij de veiligheid van de bezorger in het geding komt. In dat geval kan de bezorger besluiten om een apparaat niet (op die plek) te plaatsen.